Оплата і доставка
-
Оплата
-
Спосіб доставки
-
Терміни виконання замовлення
-
Умови повернення та обміну товарів
-
Правила отримання товару
-
Правила прийому посилок у транспортної компанії "Нова Пошта"
Оплата
- Безготівковий спосіб (оплата на банківський рахунок через касу будь-якого банку України).
Виставляється рахунок-фактура, який надішлемо на Ваш Email після узгодження замовлення.
В касі банку Ви отримаєте отримаєте документ, що засвідчує факт оплати - чек про здійснення грошового переказу. - Оплата з терміналу "Приватбанку" в будь-якому місті України.
Виставляється рахунок-фактура, який надішлемо на Ваш Email після узгодження замовлення.
Моментом оплати вважається надходження
грошових коштів замовника на банківський рахунок інтернет-магазину.
Спосіб доставки
- Самовивіз зі складу у Львові.
- Доставка за допомогою компаній перевізників "Нова Пошта", "Делівері", "Міст-Експрес".
Примітки
- Доставка товару здійснюється в будь-який населений пункт України, за винятком м.Донецьк, м.Луганськ, та частини населених пунктів Луганської та Донецької областей.
- Товар доставляється на відділення компанії-перевізника або на адресу замовника (вказується заздалегідь при оформленні замовлення).
- Більшість товарів пересилається в упаковці в розібраному вигляді.
- Монтаж меблів у вартість не входить.
Терміни виконання замовлення
- терміни виконання замовлення є орієнтовними і залежать від конкретної фабрики чи виробника.
(Зауважте: терміни виготовлення навіть в однієї фабрики на різні моделі меблів можуть бути різними).
Умови повернення та обміну товарів протягом гарантійного терміну
- Більшість товарів у нашому інтернет-магазині йдуть під замовлення, за винятком тих, що є в наявності.
- Обмін товарів та його частин протягом гарантійного терміну можливий, якщо виявлено, що товар бракований (фабричний дефект).
- Обмін товарів, його частин відбувається у термін узгоджений з клієнтом.
Обмін чи повернення товару протягом 14-и днів після покупки відбувається якщо:
- товар не був у використанні та не має слідів використання: подряпин, сколів та інше;
- товар має повну комплектацію та не порушено цілісність упаковки;
- збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
- збережено розрахунковий документ, виданий споживачу разом з проданим товаром;
Правила отримання товару
ВАЖЛИВО !!!
- Меблі доставляються в розібраному вигляді (в заводській упаковці).
- Упаковку з етикеткою зберігайте до остаточного складання.
- При отриманні товару Покупець може перевірити комплектацію і цілісність складових, а також зобов'язаний перевірити цілісність стекол, оскільки вони не підлягають гарантії.
- Доставка здійснюється силами кур'єрської служби Нова Пошта.
- Доставка здійснюється на склад Нової Пошти.
ВАЖЛИВО !!!
- Всі меблі доставляються тільки на вантажний склад Нової Пошти.
- За попередньою домовленістю доставку можна оформити до під'їзду покупця (вартість уточнюйте у наших менеджерів).
- Доставка транспортними компаніями здійснюється в будь-який населений пункт після внесення передоплати в розмірі 30% - 50% від вартості замовлення. (Замовлення до 1000 грн - передоплата 100%).
- Пересилання меблів по Україні оплачується одержувачем згідно тарифів транспортної компанії.
- Розрахувати вартість доставки можна на сайтах перевізників або у наших менеджерів.
Правила прийому посилок у транспортної компанії "Нова Пошта"
Будь-ласка дотримуйтесь наступних правил приймання меблів, щоб уникнути неприємних ситуацій.
- При отриманні вантажу переконайтеся, що вам видали всі місця з вашої посилки, відповідно до накладної, яку вам зобов'язаний видати оператор (або кур'єр в разі адресної доставки).
- У накладній шукайте пункт "Кількість Місць" або "Місць" і звіряйте кількість з кількістю місць при отриманні.
ВАЖЛИВО !!!
- Якщо товар прийшов в дерев'яній обрешітці, то співробітники Нової Пошти зобов'язані її зняти на Вашу вимогу для огляду Вами
товарів. - Товар оглядається тільки в присутності працівника відділення Нової Пошти.
- Якщо це адресна доставка то працівники Нової Пошти не зобов'язані знімати обрешітку, для цього будь-ласка заздалегідь підготуйте інструменти для розкриття дерев'яної обрешітки (молоток, пасатижі, викрутка, обценьки. У деяких випадках "Ключ - конфірмат").
- Обов'язково перевіряйте всі коробки на предмет пошкоджень, розкриття, вм'ятин і т.д., які могли бути отримані під час транспортування.
ВАЖЛИВО !!!
- Меблі відноситься до категорії "тендітних" вантажів, тому обов'язково відкривайте зовнішню упаковку для перевірки наявності механічних ушкоджень, отриманих в результаті неправильного транспортування товару.
ДУЖЕ ВАЖЛИВО !!!
- Якщо Ви не маєте достатньо часу для огляду товару і перевірки його цілісності у відділенні Нової Пошти або в присутності кур'єра (до моменту підписання Вами накладної) то вся подальша відповідальність за стан товару лягає на Вас.
- Ваше замовлення страхується на 100% його вартості. До моменту отримання Вами товару і підписання накладної про отримання Вами товару, вся
відповідальність за його цілісність і збереження повністю лежить на плечах Нової Пошти. - При виявленні пошкоджень вантажу обов'язково робіть фотографії пошкоджень і вимагайте у працівника Нової Пошти
складання "АКТУ прийому - передачі вантажу " (кур'єри теж зобов'язані мати його з собою) і відмовляйтеся від посилки. Коли ви забираєте посилку, ви ставите підпис на накладній, що підтверджує отримання товару в належному вигляді.
ВАЖЛИВО !!!
- Якщо Ви прийняли товар на Новій Пошті не перевіривши його цілісність на наявність пошкоджень, то в такому випадку ми залишаємо за собою право відмовити Вам у компенсації коштів, повернення або заміни зіпсованого товару. Всі витрати на відновлення, заміну, реставрацію тощо лягають повністю на Ваші плечі.