Оплата і доставка


Оплата

  • Готівковий розрахунок (оплата в офісі при отриманні товару зі складу, видається чек з печаткою про оплату).
  • Готівковий розрахунок кур'єру (післяплата).
    Додатково стягується комісія за послуги кур'єрської служби
    (наприклад, комісія Нової пошти: 20 грн + 2% від суми оплати, комісію оплачує покупець).
    Обов'язкова передоплата в розмірі від 30% до 50% (узгоджується при оформленні замовлення).
  • Готівковий розрахунок з терміналу "Приватбанку" в будь-якому місті України.
    Виставляється рахунок-фактура, який надішлемо на Ваш Email після узгодження замовлення.
  • Безготівковий (оплата на банківський рахунок через касу будь-якого банку України).
    До вартості товару буде додана комісія банку 1-2% (залежить від тарифу банку).
    Вартість комісії банку не входить у вартість товару.
    Виставляється рахунок-фактура, який надішлемо на Ваш Email після узгодження замовлення.
    В касі банку Ви отримаєте отримаєте документ, що засвідчує факт оплати - чек про здійснення грошового переказу.

    Моментом оплати вважається надходження
    грошових коштів замовника на банківський рахунок інтернет-магазину.

 


Спосіб доставки

  • Самовивіз зі складу у Львові.
  • Доставка за допомогою компаній перевізників "Нова Пошта", "Делівері", "Міст-Експрес".

 

Примітки

  • Доставка товару здійснюється в будь-який населений пункт України, за винятком м.Донецьк, м.Луганськ, та частини населених пунктів Луганської та Донецької областей.
  • Товар доставляється на відділення компанії-перевізника або на адресу замовника (вказується заздалегідь при оформленні замовлення).
  • Більшість товарів пересилається в упаковці в розібраному вигляді.
  • Монтаж меблів у вартість не входить.

 


Терміни виконання замовлення

  • терміни виконання замовлення є орієнтовними і залежать від конкретної фабрики чи виробника.
    (Зауважте: терміни виготовлення навіть в однієї фабрики на різні моделі меблів можуть бути різними).

 


Умови повернення та обміну товарів протягом гарантійного терміну

  • Більшість товарів у нашому інтернет-магазині йдуть під замовлення, за винятком тих, що є в наявності.
  • Обмін товарів та його частин протягом гарантійного терміну можливий, якщо виявлено, що товар бракований (фабричний дефект).
  • Обмін товарів, його частин відбувається у термін узгоджений з клієнтом.

 

Обмін чи повернення товару протягом 14-и днів після покупки відбувається якщо:

  • товар не був у використанні та не має слідів використання: подряпин, сколів та інше;
  • товар має повну комплектацію та не порушено цілісність упаковки;
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • збережено розрахунковий документ, виданий споживачу разом з проданим товаром;

 


Правила отримання товару 

ВАЖЛИВО !!!

  • Меблі доставляються в розібраному вигляді (в заводській упаковці).
  • Упаковку з етикеткою зберігайте до остаточного складання.
  • При отриманні товару Покупець може перевірити комплектацію і цілісність складових, а також зобов'язаний перевірити цілісність стекол, оскільки вони не підлягають гарантії.
  • Доставка здійснюється силами кур'єрської служби Нова Пошта.
  • Доставка здійснюється на склад Нової Пошти.

 

ВАЖЛИВО !!!

  • Всі меблі доставляються тільки на вантажний склад Нової Пошти.
  • За попередньою домовленістю доставку можна оформити до під'їзду покупця (вартість уточнюйте у наших менеджерів).
  • Доставка транспортними компаніями здійснюється в будь-який населений пункт після внесення передоплати в розмірі 30% - 50% від вартості замовлення. (Замовлення до 1000 грн - передоплата 100%).
  • Пересилання меблів по Україні оплачується одержувачем згідно тарифів транспортної компанії.
  • Розрахувати вартість доставки можна на сайтах перевізників або у наших менеджерів.

 


Правила прийому посилок у транспортної компанії "Нова Пошта"

Будь-ласка дотримуйтесь наступних правил приймання меблів, щоб уникнути неприємних ситуацій.

  • При отриманні вантажу переконайтеся, що вам видали всі місця з вашої посилки, відповідно до накладної, яку вам зобов'язаний видати оператор (або кур'єр в разі адресної доставки).
  • У накладній шукайте пункт "Кількість Місць" або "Місць" і звіряйте кількість з кількістю місць при отриманні.

 

ВАЖЛИВО !!!

  • Якщо товар прийшов в дерев'яній обрешітці, то співробітники Нової Пошти зобов'язані її зняти на Вашу вимогу для огляду Вами
    товарів.
  • Товар оглядається тільки в присутності працівника відділення Нової Пошти.
  • Якщо це адресна доставка то працівники Нової Пошти не зобов'язані знімати обрешітку, для цього будь-ласка заздалегідь підготуйте інструменти для розкриття дерев'яної обрешітки (молоток, пасатижі, викрутка, обценьки. У деяких випадках "Ключ - конфірмат").
  • Обов'язково перевіряйте всі коробки на предмет пошкоджень, розкриття, вм'ятин і т.д., які могли бути отримані під час транспортування.



ВАЖЛИВО !!!

  • Меблі відноситься до категорії "тендітних" вантажів, тому обов'язково відкривайте зовнішню упаковку для перевірки наявності механічних ушкоджень, отриманих в результаті неправильного транспортування товару.


ДУЖЕ ВАЖЛИВО !!!

  • Якщо Ви не маєте достатньо часу для огляду товару і перевірки його цілісності у відділенні Нової Пошти або в присутності кур'єра (до моменту підписання Вами накладної) то вся подальша відповідальність за стан товару лягає на Вас.
  • Ваше замовлення страхується на 100% його вартості. До моменту отримання Вами товару і підписання накладної про отримання Вами товару, вся
    відповідальність за його цілісність і збереження повністю лежить на плечах Нової Пошти.
  • При виявленні пошкоджень вантажу обов'язково робіть фотографії пошкоджень і вимагайте у працівника Нової Пошти
    складання "АКТУ прийому - передачі вантажу " (кур'єри теж зобов'язані мати його з собою) і відмовляйтеся від посилки. Коли ви забираєте посилку, ви ставите підпис на накладній, що підтверджує отримання товару в належному вигляді.

 

ВАЖЛИВО !!!

  • Якщо Ви прийняли товар на Новій Пошті не перевіривши його цілісність на наявність пошкоджень, то в такому випадку ми залишаємо за собою право відмовити Вам у компенсації коштів, повернення або заміни зіпсованого товару. Всі витрати на відновлення, заміну, реставрацію тощо лягають повністю на Ваші плечі.
© 2012-2022 Меблева студія "Смерека". Права захищені.

Please publish modules in offcanvas position.